2013. szeptember 28., szombat

Criminal Life Szereplők

Sziasztok! :)
Először is...
Aztabüdösmindenit!! *--* Hihetetlenek vagytok! Nem is gondoltam volna, hogy ilyen nagy sikere lesz ennek az "égbőlpattant" hirtelen jött ötletnek *--* Gyerekeeek... Nagyon-nagyon-nagyon szépen köszönöm ezt a sok-sok visszajelzést, szavazatot, üzenetet stbstb.!!!! IMÁDLAK Titeket! ♥♥♥ 

És, hogy azért nyomatékosítsam szavaimat, képzeljétek! Tegnap készítettem egy vázlatot az egész novelláról. Nem akarok zsákba macskát árulni, így elárulhatom nektek, hogy 12 részesre terveztem a történetet. Le van írva minden... jegyzetek, gondolatok minden. Szóval, már csak kerek részeket kell belőlük faragni! :)
Igyekszem hozni a következő részt! (ha jól megy akkor akár ma is tudom hozni)

Végül a szereplők.
Gyorsan lecseréltem a képeket, mivel megkértem Ket-et, hogy készítsen nekem másikat és owwááá annyira jók lettek! Még egyszer nagyon köszönöm!♥

Dr. Juliet Collins


Tom Kaulitz


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése