2013. június 22., szombat

Novellaíró pályázat!

Sziasztok!
Osztottam-szoroztam-kivontam-összeadtam... de végül mindig ugyanaz jött ki... Miért is ne? Próbáljuk meg. Végül is már régóta gondolkoztam rajta és az utóbbi időben (főleg a saját versennyel kapcsolatos tapasztalataim alapján) arra jutottam én is szervezek egy novellaíró versenyt! Nem tudom kit érdekelne, lenne-e rá jelentkező.. mindenesetre egy próbát megér :D

Úgy hogy figyelem MINDENKI!

Meghirdetem életem első novellaíró pályázatát, amelyre az alábbiak alapján lehet jelentkezni:

KOMMENTBE ÍRD MEG:

- Nevedet
- Életkorod
- Oldalad címét // ha van
- Oldalad linkje // értelemszerűen ha van

A pályázat témája:

SZERELEM!!

A novella terjedelme:

5-15 OLDAL KÖZÖTT!!
 (semmiféleképpen ne legyen rövidebb 2 oldalnál )

 Lehetséges karakter jelöltek:

(Mivel az oldalam Tokio Hotel Fanfiction témán alapszik )


  TOM KAULITZ


BILL KAULITZ




Jelentkezési határidő: 2012. Július 1.

Az alábbi címre kell küldeni a novellákat:

NICK-GIRL@FREEMAIL.HU




Remélem sokan éltek ezzel a lehetőséggel, izgatottan várom a jelentkezők hozzászólásait. Mindenkinek sok szerencsét! :))) ♥♥


15 megjegyzés:

  1. Még jó hogy jelentkezem, ha neked nem gond :)
    Már alig várom <3
    Nevem: Ann
    Korom: 18
    Oldalam címe: http://rockandroll-world.blogspot.hu/
    Köszi a lehetőséget Alicia <3 :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oowwááá :33 ♥ Naná, hogy nem gond! Nagyon örülök neki és nagyon köszönöm :)) Imádlak csajszii ^^. ♥

      Törlés
  2. Név: Strawberry
    Kor: 18
    Oldalam: http://storiesbystrawberry.blog.neon.hu/ (meg még sok más, de jelenleg ez "aktív" :D)

    Ja és még egy kérdés :D Kb. milyen hosszú legyen? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :) Köszönöm hogy jelentkeztél, nagyon örülök neki! ♥ :3
      Hosszúságra 5-15 oldal között, de máris kiírom a jelentkezéshez ezt is és akkor senki nem fogja elfelejteni :)

      Törlés
  3. Naná, hogy jelentkezem! Ki nem hagynám! :D

    Nevem: Heni
    Életkorom: 15
    Oldalam címe: Show me, Don't tell me!
    Oldalam linkje: http//heni-csodavilag.blogspot.com

    Ahogy elnézem én vagyok az egyetlen fiatal jelentkező :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úristen de örülök, hogy Te is jelentkeztél :3 ♥♥ Nagyon köszönöm és már izgatottan várom a novellád!! ^^.

      Törlés
  4. Na,csak rávettél..
    Név: Sophie
    Kor: 15
    Blogom neve: Gone Forever .. or not?
    Blogom linkje: http://heartbreaker-darling.blogspot.hu
    /de ha mégse tudom megírni,akkor előre is bocsi/
    Am..meddig lehet kuldeni a novellákat?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziia :)
      Nagyon helyes ^^.♥
      Attól függ hogy hányan jelentkeznek és miután lejárt a jelentkezési határidő, csak akkor fogom megszabni :D
      Sok sikert! :)

      Törlés
    2. oki, köszii:))
      köszi:) ♥

      Törlés
  5. Hali :)

    Na, egész jól haladok a novellámmal, úgyhogy most már merek jelentkezni :DD

    Név: Adri
    Kor: 20-on túl, vészesen közeledve a 30-hoz xD ugye ennyi elég? xDD
    Oldalam: http://phantomrider-alien.blogspot.hu/

    puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaa :)
      Wáá nagyon örülök neki! És persze bőven elég ennyi :DD Köszönöm hogy jelentkeztél, fel is írtalak és sok sikert! :) ♥

      Törlés
  6. Sziaaa! :)
    Először is köszönöm a meghívást. *-* Másodszor pedig, habár nagyon-nagyon gondban vagyok írás terén mostanában, azért jelentkeznék. Megtiszteltetés, köszönöm. :)

    - Név: Diane
    - Kor: 20
    - Oldalam címe: Diane's blog - a little piece of me...
    - Oldalam linkje: http://dianestories.blogspot.hu/

    Remélem azért sikerül valamit összedobnom majd... :/ Igyekezni fogok! :))
    xoxo ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Nagyon köszönöm hogy jelentkeztél annyira örülök neki :))))) ♥
      Máris felírlak a többiek közé és biztos vagyok benne, hogy sikerülni fog ^^.
      Sok sikert! :3

      Törlés
  7. Nevem: Fanni
    Életkorom: 16
    Sajnos oldalam nincs :(
    De azért köszönöm a lehetőséget :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziiaa :)
      Örülök, hogy jelentkeztél ^^. Nem baj ha nincs oldalad előbb utóbb biztos lesz :)♥
      Addig is sok sikert! :))

      Törlés